Türkçe |  English
Memnuniyet İlkelerimiz


Müşterilerimiz için mükemmel müşteri memnuniyetini benimseriz.
Müşterilerimizi dinler, beklentilerin ötesinde hizmet veririz.

Müşterilerimizin memnuniyet derecelerini takip ederiz. Sürekli ilgi ile müşterilerimizin memnun olduğundan emin olmak isteriz.

Müşterilerimizle tanışırız.
İlk alışverişimizden sonra mutlaka hatırlar, kendilerini tanıtmak zorunda bırakmayız.

Müşterilerimizin şikayetlerine karşı duyarlıyız.
Şikayetleri ciddiye alır ve bu durumu müşterilerimize hissettiririz.

Bulunduğumuz bölge halkının bize ilgi göstermesini sağlarız.
Nezaket ve saygıyı en temel davranışımız olarak biliriz.

Çözüm ortaklarımızın performansı, müşterilerimiz tarafından kendi performansımız olarak algılanacağını bilir, gereken özeni gösteririz.

 
 
Sürekli Çalışıyoruz


MÜŞTERİLER, SORUNLARIN ÇÖZÜMÜNÜN ZAMAN ALMASINI ANLAYIŞLA KARŞILAYABİLİRLER,
 ANCAK KENDİLERİNE DEĞER VERİLMEMESİNİ ASLA!

İşte bu düşünceyle;

Gerçekten de memnun müşteri kitlesine sahip olmak için çok çalışıyor ve sürekli çalışıyoruz. Problemleri çözmek için müşterilerimizle beraber hareket edip ve mümkün olan en kısa sürede çözüme ulaşmayı hedefliyoruz.