Müşterilerimiz için mükemmel müşteri memnuniyetini benimseriz.
Müşterilerimizi dinler, beklentilerin ötesinde hizmet veririz.
Müşterilerimizin memnuniyet derecelerini takip ederiz. Sürekli
ilgi ile müşterilerimizin memnun olduğundan emin olmak isteriz.
Müşterilerimizle tanışırız.
İlk alışverişimizden sonra mutlaka
hatırlar, kendilerini tanıtmak zorunda bırakmayız.
Müşterilerimizin şikayetlerine karşı duyarlıyız.
Şikayetleri ciddiye
alır ve bu durumu müşterilerimize hissettiririz.
Bulunduğumuz bölge halkının bize ilgi göstermesini sağlarız.
Nezaket ve saygıyı en temel davranışımız olarak biliriz.
Çözüm ortaklarımızın performansı, müşterilerimiz tarafından
kendi performansımız olarak algılanacağını bilir, gereken özeni
gösteririz.
|